Modern Marketing

Source Verizon: “State of the Market – Internet of Things 2016” Source Verizon: “State of the Market – Internet of Things 2016”

Esti un tip de 35 de ani, ai familie, totul merge ca pe roate.

Ieri ai fost la cumparaturi. Pentru prima data de cand magazinul de unde iti faci cumparaturile si-a instalat noul sistem video, zic ei pentru supraveghere video si pentru marketing. Pe TV-urile alea mari ruleaza reclame la bere. Tu cumperi o sticla din vinul tau preferat, ceva fructe, prezervative. Sarbatoresti.

Esti iarasi la cumparaturi, impreuna cu sotia ta. Pe TV-urile alea mari apare reclama la vinul tau preferat. Este la pret redus. Te bucuri de noua tehnologie care iti spune cand produsele tale au preturi reduse. Pui in cos, alaturi de detergent, mancare, si ce mai ai pe lista si o sticla din vinul tau preferat.

Istoria se repeta de cateva ori. Totul e in regula.

O alta zi la cumparaturi. Tot insotit. Reclamele pe televizoarele alea mari te insotesc peste tot. Produsele tale preferate la pret redus. Discuti cu sotia ta despre noul sistem de marketing. Este genial. Cand ajungi la casa de marcat pe micul display de langa banda apare un spot cu noua promotie la prezervative.

Cand ajungi acasa, sotia ta iti spune ca divorteaza. Nu intelegi nimic din discutia care urmeaza si nu iti dai seama cum a aflat.